Տնային առաջադրանք

Մշուշների շղարշի տակ

Աշնան խաշամն է խշխշում,

Քամու ձեռքերն անհամարձակ,

Ամպի փեշերն են քաշքշում:

Ամպը լեզուն կուլ է տվել,

Հնար չունի որոտալու:

Ցերեկն էլ է ցրտից կծկվել,

Չէ, երևի ձյուն է գալու:

2.Հարցեր և առաջադրանք

1․Ինչպես ես հասկանում հետևյալ պատկերը.

Մշուշների շղարշի տակ-Մառախուղի մեջ։

          Ամպը լեզուն կուլ է տվել-Երբ մշուշ է, ամպերը չեն երևում։

          Ցերեկն էլ է ցրտից կծկվել-Երբ ցուրտ է լինում ցերեկը մութ է լինում։

  1. Դո՛ւրս գրիր քեզ դուր եկած պատկերը:

    Քամու ձեռքերն անհամարձակ,

    Ամպի փեշերն են քաշքշում:

  2. Անծանոթ բառերը դո՛ւրս գրիր և բառարանի օգնությամբ բացատրի՛ր:                                              Մշուշ-մառախուղ, մեգ                                                                                                                                  շղարշ-թափանցիկ նուրբ գործվածք                                                                                                            որոտալ-բարձր ձայնով հնչել                                                                                                                          խաշամ- ծառերից թափված աշնան տերև
  3. Կարդալիս՝

ա) ի՞նչ գույներ ես տեսնում, ես տեսնում  եմ աշնանային գույներ՝ դեղին նարնջագույն։

բ)  ի՞նչ ձայներ ես լսում,ես լսում եմ քամու ձայն և տերևների խշխշոց։

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով