Հաշվետություն. սեպտեմբեր-դեկտեմբեր

Ես Աննա Բարսեղյան եմ։ Սովորում եմ Հյուսիսային դպրոցի 3-րդ դասարանում։

Իմ բլոգը սա է https://annabarseghyan.edublogs.org/

Բլոգում ինքնուրույն եմ նյութեր հրապարակում։ Ունեմ 25 նյութեր։

Ես ընտրել եմ բանավոր մաթեմատիկա գործունեությունը։ Մաթեմատիկայի դասերը շատ հետաքրքիր են անցնում։

Երբ դասը վերջանում է, ես գնում եմ տուն, երկարօրյա չեմ մնում։

Ես մասնակցել եմ ռուսերենի, անգլերենի, մայրենիի և մաթեմատիկայի ֆլեշմոբներին։

Շատ եմ սիրում մարզական խաղեր, գնդակով խաղալ, նկարել մատիտով և հեքիաթներ հորինել: Իմ հորինած հեքիաթները կարող եք կարդալ Հորինուկներ բաժնում:

Բոլոր նախագծերին մասնակցել եմ, բայց Թթուլավաշի ծեսը ինձ շատ դուր եկավ։

Ես մասնակցել եմ առցանց դասերին։ Ինձ շատ են դուր գալիս մայրենիի ֆլեշմոբները։ 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով